Meble pracownicze

To różnorodność rozwiązań dopasowanych do potrzeb pracowników różnego szczebla. Szeroki wybór biurek, stołów, czy akcesoriów oraz bogata kolorystyka umożliwiają w ciekawy, ale i ergonomiczny sposób urządzić pokoje pracownicze. Dzięki możliwościom łączenia biurek, regulacji wysokości, zastosowania przegród biurkowych meble tworzą wygodne i funkcjonalne miejsca pracy, które jako integralna część firmy, oddają jej niepowtarzalny styl i charakter.

Podczas projektowania biura, nie możemy brać pod uwagę tylko swoich potrzeb i gustów

W końcu nie tylko będzie to także miejsce spotkań z klientami i potencjalnymi partnerami biznesowymi, ale również miejsce pracy dla kilku, kilkunastu lub kilkudziesięciu ludzi. Każdy z nich zasługuje na odpowiednie i komfortowe warunki do wykonywania swoich obowiązków – zapewnienie ich jest zarówno obowiązkiem każdego szefa, jak i leży w jego interesie. Pracownik odznaczający się dobrym samopoczuciem, zrelaksowany i wypoczęty, jest zdecydowanie bardziej wydajny i przynosi firmie więcej korzyści. Na komfort pracy wpłynąć można na wiele sposobów – jednym z nich jest zakup odpowiednich mebli pracowniczych.

Aby dowiedzieć się więcej, kliknij tutaj

Fotele i krzesła – najważniejsze meble pracownicze

Wbrew pozorom, pracownicy biurowi są narażeni na uszkodzenia mechaniczne i schorzenia spowodowane pracą tak samo, jak pracownicy fizyczni. Wpływa na to długość pracy – 8 godzin to przecież aż ⅓ doby – w jednej pozycji, zazwyczaj nieodpowiedniej. Zła postawa ciała podczas siedzenia przy biurku wpływa na rozwój deformacji kręgosłupa, które powoli stają się epidemią XXI wieku.Fotele i krzesła to najważniejsze meble pracownicze. Spełniaja bardzo istotna funkcję – stabilizuja postawę ciała każdego pracownika biurowego i zapewniają komfort pracy. Dzięki temu, każdy z nich może w pełni skupić się na swoich obowiązkach, a także wykazać większą kreatywnością i energią.

Ważne, by meble pracownicze – także fotele – były dopasowane do wnętrza biurowego i designersko spójne z estetyką całej firmy. Czasami ciężko znaleźć złoty środek pomiędzy funkcjonalnością a wyglądem – warto jednak przemyśleć zakup wszystkich mebli pracowniczych pod względem stylu.

Funkcjonalne miejsca pracy

Meble pracownicze muszą stwarzać jak najbardziej komfortowe warunki do pracy – zarówno pod względem wygody, jak i przestrzeni. Lepiej, by wykorzystywane biurka i szafki nie zajmowały dużo przestrzeni biurowej, ale były pojemne i pozwalały na takie zorganizowanie miejsca pracy, by blat biurka pozostawał pusty. Ten pozorny porządek pozwoli pracownikom lepiej skoncentrować się na swoich zadaniach.

Strefy komfortu

Coraz więcej korporacji i dużych przedsiębiorców kupuje meble pracownicze, by stworzyć z nich strefy relaksu, gdzie pracownicy mogą w komfortowy sposób spędzać przerwy, jeść posiłki lub pić kawę. Zazwyczaj wykorzystywane są do tego duże pufy i niskie stoliki, jednak niektóre firmy decydują się na tworzenie tematycznych stref komfortu – wtedy zakup mebli pracowniczych jest nieco bardziej skomplikowany, gdyż muszą one wpisywać się w ustaloną konwencję.

Prywatność i intymność

Pracodawcy powinni także zapewnić swoim podwładnym poczucie prywatności i intymności, chociaż w małym stopniu – i zwłaszcza w wielkich biurach typu open space. Specjalne meble pracownicze moga ułatwić rozplanowanie tego aspektu aranżacji wnętrza biurowego. Renomowane firmy, takiej jak Logan, w asortymencie mebli pracowniczych oferują także budki akustyczne i ścianki działowe, które wpływają na znaczne ograniczenie hałasu w biurze i odpowiednią izolację akustyczną, a oprócz tego wydzielają prywatne przestrzenie.